Kjære venner, kunder, samarbeidspartnere og leverandører.

 

Godt nytt år!

2024 har vært et godt år for oss, preget av vekst, hardt arbeid og milepæler. Nå som vi tar steget inn i 2025, ønsker vi å ta et øyeblikk til å reflektere over alt vi har oppnådd sammen, og til å rette en stor takk til dere alle.

 

Hva er vi mest stolt av under året som er gått?

Vi er veldig takknemlige og stolte over alle våre kunder som velger oss som sin foretrukne bilpleiepartner i Fredrikstad. Vi setter stor pris på tilliten dere viser oss ved å overlate deres biler i våre hender.
Stolte er vi også over at vi i år har behandlet så mange biler både utenpå og inne i samt over og under.
Dette sammen med oppstarten av det nye dekkhotell/-verksted gjør at vi kan hjelpe med vedlikehold av hele kjøretøyet foruten motoren. 
Stolte er vi også over å ha tatt imot 3 nye og dyktige ansatte til vårt team.

Hvilke nysatsinger har preget oss i år?

Første halvår var preget av entusiasme og engasjement over oppstarten med antirustbehandling i vårt nye antirustverksted på Kløvningsten 11. Det var et nytt fagområde for oss og hvor vi har vært fokusert på å tilby den samme gode kvaliteten og kundeopplevelsen som på bilpleie.
Etter et års drift har rutiner satt seg godt og antall ansatte økt. Også bredden i antirustbehandlinger har vokst med antirustbehandling, sandblåsing, støydemping, behandling av nye biler, gamle biler, traktorer, campingbiler osv.

Andre halvår har vært preget av planlegging og oppstart av dekkhotell/-verksted.
Vi har hatt gleden av å innrede flotte lokaler og kjøpt inn kvalitetsutstyr fra gode samarbeidspartnere og leverandører.
Etter kun få måneders drift er vi stolte og takknemlige over at vi allerede huser hjulene til godt over 1.000 bileiere.

 

Hvilke utfordringer har vi møtt i år?

Vi gikk inn i 2024 med forsiktig blikk og forventninger. Allikevel har fokuset som alltid vært å fokusere på det vi kan gjøre noe med og ta vare på våre kunder og deres biler.
Vi opplever at markedet og våre kunder er opptatt av å ivareta sine biler på en slik måte at den øker levetiden på bilen og holder verdien på bilen høyest mulig. Enten man selv tenker å eie bilen lenge eller ønsker å overlevere en velholdt bil ved salg.

 

Hva kan våre kunder forvente av oss i 2025?

Vi skal fortsette som vi har gjort og møte våre kunder med et godt humør og strekke oss langt for å imøtekomme deres forventninger.
1 februar flytter vår bilpleieavdeling inn i samme bygg som dekkhotellet/-verkstedet og der vil vi ta imot våre kunder i en resepsjon med flott ventesone og en varm kopp kaffe.
Vi øker også bemanningen med 3 nye ansatte rett over nyåret og vil ha en bedre kapasitet på utførelse av mindre jobber på kort varsel.

 

Er det noen spesielle arrangementer dere planlegger for 2025?

Vi planlegger en offisiell åpning av våre nye lokaler i Svaneveien 14 så fort vi er blitt litt husvarme.
Dette håper vi blir en dag for både eksisterende og nye kunder som kan komme og se resultatet av det vi har drømt om samt se hva som skjer i produksjonen innenfor resepsjonsdøra.

 

Vi planlegger også flere dager for kontroll av bil.
Med dette håper vi at vi kan senke terskelen for å besøke oss enten man er kunde fra før eller ikke og få en kontroll av tilstanden på dekkene, en rustkontroll av bilens understell eller av bilens interiør/eksteriør.
Dette er selvsagt noe vi gjerne gjør hver dag, men i en hektisk hverdag for de fleste kan det være godt med en påminnelse av og til.

 

Tusen takk for deres støtte og alle gode ord som spres til og om oss.
Det merker vi stor effekt av og setter veldig stor pris på.